55005
Status dostępności:
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
z powodu inwentaryzacji księgozbioru
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zaczniesz czytać i wchodzisz w äTrzy światyö - pełen niedomówień świat metafizyczny; świat w znaczeniu dosłownym, po którym podróżują bohaterowie powieści, i świat podłych rozgrywek, intryg, trudnych do rozwiązania dla Maryśki, Mateusza i Rafała. Jest jeszcze czwarty świat, w którym lubicie się poruszać, świat gier, ale nie tylko komputerowych. Pozornie pozostaje on na uboczu problemów i akcji, a jednak staje się kluczem i ratunkiem. "Przed nimi otworzyło się niebo. W fioletowej poświacie zawieszona była Ziemia, wielka, błękitna kula z zarysami mórz i kontynentów". Tak rozpoczyna się gra wszech czasów, przez którą Maryśka, rozpuszczona, lecz sympatyczna jedynaczka, pewnej czerwcowej nocy otwiera oczy i dowiaduje się, że musi uciekać. Z jednym plecakim, ukradkiem, wyrusza w nieznane, byle dalej od swojego domu, od miasta, w którym mieszka, od przyjaciół. Tajemnica ukrywana przez ojca Maryśki staje się przyczyną rodzinnego kataklizmu, lecz w konsekwencji za jej sprawą udaje się wyjaśnić zagadki z przeszłości.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej